Meningie - Reisverslag uit Meningie, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu Meningie - Reisverslag uit Meningie, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu

Meningie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marianne

30 Juli 2015 | Australië, Meningie

Na 300 km rijden aangekomen bij Dalton on the lake in Meningie, onderweg weinig auto's tegen gekomen. wij waren afgelopen week in deel Victoria nu in South Australie hier is het een half uur vroeger dan in Victoria..hier bleven we maar 1 nacht, wat rond gelopen rond het meer veel vogels gespot. We zaten in bewoonde wereld dus sávonds friet gehaald. we hebben tot nu 1200 km gereden. Dit was ff een tussenstop omdat we de volgende dag met de Ferry naar Kangoeroe Island gaan.

• 04 Augustus 2015 - 11:28

Shienna:

Stonden een van deze plaatjes in je mooie boekje?
    Peterheb je een kangeroepak gekocht voor de bruiloft? Hihihi

Dikke x van Shienna

• 05 Augustus 2015 - 10:23

Marianne:

Hoi Shienna,

Nee er stonden wel mooie plaatjes in en heel veel hartjes hihihi. Jullie ook lekker op vakantie Niet te bruin worden he!!
    Whahahah een kangeroepak...had zomaar gekunnen. Die stond niet zo mooi...dus maar niet gedaan.

Dikke x veel plezier xxxx Marianne

• 05 Augustus 2015 - 10:23