Kangoeroe Island - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu Kangoeroe Island - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu

Kangoeroe Island

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marianne

31 Juli 2015 | Australië, Penneshaw

We moesten om 6 uur vertrekken met de Ferry, 3 kwartier varen. We hadden ff wifi bij het wachten dus snel whatsappen naar de familie.
Het was best een beetje eng omdat het hier al pikke donker was en we moesten ons slaapplaats nog vinden we hadden wel een adres. We gingen rijden eerst gewone weg, daarna rode klei weg, daarna onverharde weg zo stuurde de TomTom ons naar het huisje. Help...waar kwamen we terrecht...niemand te zien op straat geen verkeer helemaal niks...en ja hoor daar moesten we een pad in Kestrel Downs 401..ppfff met de telefoon als lamp moesten we de sleutel zoeken, gelukt. Het is een groot huis tussen de begroeiing van struiken en weer opletten voor Walibi's die oversteken.
Houtkachel weer aan en de volgende dag zagen we pas waar we zaten...op 40 hectare grond en niemand om ons heen. We hebben in 2 dagen rond gereden hier op het eiland, veel onbeharde wegen de auto was grijs maar is nu rood met geel door de klei..hihihi. Voor het donker zijn we terug op ons stekkie en wandelen we nog ff rond op zoek naar wild-life.
Vandaag zijn we naar Seal Bay geweest en veel foto's gemaakt van de zeehonden.
Potje eten weer bereiden, kachel aan morgenvroeg om 10 uur met de Ferry naar het volgende adres.
Vele groetjes van ons

• 03 Augustus 2015 - 10:59

Hanny:

PffPff dit doet me denken aan Frankrijk toen Sherinne en Stevy 10 en 8 waren en zwanger van
    Jennifer, we reden toen ook helemaal verlaten door voor mijn gevoel een oerwoud je voelt je dan echt
    helemaal alleen op de wereld!! Blijf het ZOOO knap en stoer vinden van jullie!
    Tja en dan zie je veel en kom je nog eens ergens haha.
    Lang leve de TomTom.
    Dikke Kuzz van ons!

• 03 Augustus 2015 - 11:01

Jos:

Wow! We krijgen zo een mooie indruk van jullie avonturen. Ik herken het in de nacht aankomen op een nieuwe locatie. (Israël Kibboets) De volgende ochtend ziet het er weer heel anders uit. Mooi die ongereptheid. Stoer joh! Geniet ervan samen!xxx

• 03 Augustus 2015 - 11:26

Sherinne:

Jeeemineeeeee! Wat een spannende momenten..fijn telefoon met lamp!hihi.
    Wel relax helemaal niemand, geen kleren nodig!

• 03 Augustus 2015 - 19:33

Marcel En Cindy :

Hallo luitjes wat ontzettend leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen ! Zo te lezen al veel gezien en mee gemaakt (arme kangoeroes ) nog heel veel plezier geniet van de natuur en lekker chillen. Knuffel uit lith xx

• 03 Augustus 2015 - 19:56

Marcel En Cindy:

we hebben net ook nog even de foto's zitten bekijken.........nee echt we zijn helemaal niet jaloers op jullie !!!!!! Wat schitterend zeg, en leuk (stoer) jullie samen allebei met cowboy hoed, we zijn zeer benieuwd naar de rest van de foto's