Adelaide Hills - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu Adelaide Hills - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Peter en Marianne Schuurmans - WaarBenJij.nu

Adelaide Hills

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marianne

03 Augustus 2015 | Australië, Adelaide Hills

Hoi allemaal,
We hebben nog 2 weekjes te gaan. Het gaat wel hard, maar we vergeten niet te genieten.
2 nachtjes in Adelaide Hilss geweest. Met de ferry naar vaste land, we konden nog snel een walvis spotten. Geen foto van kunnen maken.
Na 300 km rijden waren we aangekomen bij ons huisje, dit keer zaten we bij mensen op de erf. Midden tussen de bergen, wat een vriendelijke vrouw. We zijn meteen met haar de farm rond gereden, 7000 schapen en 100 koeien. Wat een ruimte, daar wonen hun dan pppfff geen buren helemaal niks. En dan te weten dat het 6 uur donker is...hun lagen ook altijd al om 9 uur op bed. Peer had nog een lammetje melk mogen geven.
De volgende dag zijn we het wijngebied Barosso valey doorgereden en zaten al om 11 uur wijn te proeven. Annette had voor ons bij Fino gereserveerd voor een lunch. (de avond ervoor had ze gekookt voor ons)
Wat een gebied, alleen maar wijngaarde. Omdat het winter is staan ze nu niet in bloei.
Nu zitten we in Alce Springs, vanmorgen 2 uurtjes gevlogen dadelijk hapje eten en vroeg naar bed, morgenvroeg 05:45 komen ze ons halen voor 5 dagen 4WD drive tour.
Groetjes allemaal en geniet van julie vakantie

• 05 Augustus 2015 - 11:35

Jennifer:

Haai schatties!!!
    Thanks voor t aanbod dat we jullie auto altijd mogen lenen :) opzich best relaxt zo zonder auto haha..
    Bbrrrr!!! Jullie helemaal in the middle of nowhere!!!
    Echt gaaf wat jullie daar nu allemaal meemaken.
    Hier is het vanaf vandaag weer lekker weer, rond de 27 graden.
    Hahah om 11.00uur aan de wijn is voor jullie toch heel normaal? ;)
    Even vliegen, even 300 km rijden, kangoeroes tegen komen, onvoorstelbaar dat dit nu voor jullie dagelijkse kost is. Heerlijk!!
    Goed om te lezen dat jullie lekker genieten, want de tijd gaat snel!!

Heel veel plezier op de 5-daagse Tour!
    Dikke kussen xxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2015 - 12:27

Jos:

Goed om te lezen dat jullie genieten. Als ik in augustus nog geen passend werk heb kan ik dus altijd nog bij Annette schapen gaan scheren. Vandaag gaan we op bezoek bij de wandelende tak van de familie in Riel. PSV heeft die beker alweer gewonnen met die achterlijke naam. Ajakkes uit de Championsleak geknikkerd door Rapid Wien. Dus alles gaat hier zonder verrassingen gewoon door.
    Enjoy en je weet het........Yolo! xxx

• 08 Augustus 2015 - 14:56

Stevy:

Zo, ik heb nu ook eindelijk vakantie, dus ff de tijd genomen om al die reisverslagen eens rustig te lezen

• 08 Augustus 2015 - 15:05

Stevy:

*deel 2 van mijn bericht wat weggevallen was*

Het gaat jullie goed zo te lezen, een heel avontuur! Ondanks die zelfmoordcommando's is het dus toch genieten haha. En hoe gaat het met Engels praten Marianne? Nou ja ik bedoel die ene keer dat je daar een verstekeling tegenkomt dan hè? Moet wel lukken toch? Geniet nog lekker de komende weken en we zien de foto's na de vakantie wel, die zijn er genoeg zo te lezen.

Oh ja nog een belangrijke mededeling voor Peer: als je weer WiFi hebt... De Profcoach begint dit weekend weer haha dus je team invullen anders heb je weer smoesjes dat je niet kunt winnen haha

Veel plezier nog!

Xjes uit Heesch

• 08 Augustus 2015 - 19:54

Hetty:

Heerlijk om te lezen hoe heerlijk jullie het hebben en vermaken. Fijn dat het goed met jullie gaat .hopelijk zijn jullie dat nog nu 5 dgn. In de bush. .
    Nu aan we ook op vak maar kijk naar de volgende reisverslag uit.
    geniet ze .....Dikke knuffel van ons